سطح کراتینین من به 5.6 به ضرب گلوله کشته است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مفید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین من به 5.6 به ضرب گلوله کشته است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مفید

سطح کراتینین من به 5.6 تا شات میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است مفید است؟ در درمانگاه، به استثنای عوامل پاتولوژیک، سطح کراتینین 5.6 بدان معنی است که بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه هستند، و درمان به موقع است که در تقاضا برای جلوگیری از این بیماری می رود برای پایان دادن به بیماری کلیه مرحله، که ارومیه است.

کراتی نین یک محصول زائد شیمیایی در خون که می گذرد از طریق کلیه ها می شود فیلتر شده و حذف در ادرار است.Theزباله های شیمیایی یک محصول انقباضات عضلانی طبیعی است. در واقع، بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح کراتینین تاثیر بگذارد. این است بدون توجه به علت کاهش بهره وری از کلیه ها. شایعترین علل برای توسعه سطح کراتینین مطرح خواهد شد که ساز و تصفیه می شود به تدریج با فشار خون در دراز مدت مطرح و یا دیابت آسیب دیده. در یک کلام، سطح کراتینین بالا نشان می دهد که کلیه شده است در برخی از درجه آسیب دیده.

برای افرادی که سطح کراتینین تا 5.6 شات، آن را به یک سیگنال خطرناک از نارسایی کلیه، حتی ارومیه، که یک بیماری تهدید کننده زندگی است، بنابراین شما باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آن را بدتر می رود را دارد.

طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر در درمان نارسایی کلیه است به طور گسترده ای استفاده شده است، به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی، می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد. چه چیزی بیشتر، می تواند نشات میگیرد کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس می باشد. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما تماس.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 5.6 بدان معنی است که بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و نیاز به درمان به موقع برای جلوگیری از مرحله نهایی بیماری کلیه.





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سطح creainine بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: